woensdag 11 december 2013

498 en 498.


Simone en ik hebben alvast een paar randjes geborduurd en geloof me het is verslavend. Mijn keuze wordt band met een rood randje (Soed Idee) en de kleuren DMC rood 498. en DMC blauw 336.
Ik weet dat er ook beginnende borduursters mee gaan doen en daarom even het volgende. Let op of je van DMC kleurnummer 498 of 498. hebt. Zoals jullie op de onderste foto zien maakt dat best veel verschil. Ik had nog 498 in mijn voorraad en dacht dat bij de nieuwe strengen te voegen die nu met een punt erachter zijn, maar niet dus.

Veel succes met het plaatsnemen in de startblokken,

Annelies
Simone and I have already embroidered some borders. Believe me, it is hard to stop. I chose for the linen with the small red border and DMC colors 498. and 336.
I know some of you are beginners. Please mind that DMC has the old color 498 and the new one 498. with a point behind the 498. Please do mind, you can view on the second picture that the colors are different. I had 498 in my stash and discovered that I cann't mix it with the later ones.

Lots of success and off to a good start,

Annelies


1 opmerking:

  1. Ja, dat had ik al eerder ontdekt toen ik mijn Sampler aan het borduren was, ik had rood op, dus heb nieuwe gehaald en idd er is kleurverschil, maar ik had geen andere keus, en op mijn donkere ondergrond valt het gelukkig niet erg op!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bericht!

Thanks for your comment!